slechte beurt van ASR
Ik heb zeer slechte ervaringen met ASR Verzekeringen. Deze verzekeraar is in gebreke gebleven om een nieuw aanbod te doen bij de verlenging van de hypotheekrente en zij heeft, tegen alle regels in, eenzijdig een veel te hoog tarief in rekening gebracht!
Ook bij de afhandeling van de aflossing van mijn hypotheek is men ernstig tekort geschoten. In beide gevallen heb ik een klacht ingediend maar daarop werd door ASR geen enkele actie ondernomen, ondanks telefonische toezeggingen van o.a. dhr. Van der Geest.
Er wordt bij de ASR kennelijk volledig langs elkaar heen gewerkt. Na ruim twee maanden is men niet in staat gebleken om een eenvoudige administratieve handeling te verrichten. Met het incasseren van teveel geld is de ASR trouwens echter nooit te laat !!!
Wat een arrogantie, niets geleerd van de financiële crisis, de graaicultuur viert daar kennelijk nog hoogtij. Ieder normaal mens zou zich de oren van het hoofd schamen, maar het zal ASR een rotzorg zijn!
H.Wind
Het bericht slechte beurt van ASR verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.