slechte beurt van ASR

12 juni 2013

Ik heb zeer slechte ervaringen met ASR Verzekeringen. Deze verzekeraar is in gebreke gebleven om een nieuw aanbod te doen bij de verlenging van de hypotheekrente en zij heeft, tegen alle regels in, eenzijdig een veel te hoog tarief in rekening gebracht!

Ook bij de afhandeling van de aflossing van mijn hypotheek is men ernstig tekort geschoten. In beide gevallen heb ik een klacht ingediend maar daarop werd door ASR geen enkele actie ondernomen, ondanks telefonische toezeggingen van o.a. dhr. Van der Geest.

Er wordt bij de ASR kennelijk volledig langs elkaar heen gewerkt. Na ruim twee maanden is men niet in staat gebleken om een eenvoudige administratieve handeling te verrichten. Met het incasseren van teveel geld is de ASR trouwens echter nooit te laat !!!

Wat een arrogantie, niets geleerd van de financiële crisis, de graaicultuur viert daar kennelijk nog hoogtij. Ieder normaal mens zou zich de oren van het hoofd schamen, maar het zal ASR een rotzorg zijn!

 

H.Wind

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts