sns: wachten totdat je een ons weegt

26 april 2016

Ik heb een inbraakschade gemeld bij SNS verzekeringen. Nou, dat is een regelrechte ramp. Niemand weet iets van elkaar, mijn emails worden niet gelezen, alles werkt langs elkaar heen en als je belt kunnen ze er zelf niet uit wijs worden. Wat een zooitje is het daar. Eerst hanteerden ze wachttijden van tien dagen, maar nu hebben ze de reactietermijnen naar 20 werkdagen opgerekt. Dat is dus een MAAND, alleen om te reageren op een emaibericht. Dat schiet lekker op als je met smart zit te wachten op je uitkering. Ik heb moeten lenen bij anderen om uit de ellende te komen, maar mijn helper komt nu ook in de problemen omdat SNS niks doet.

Mensen, neem NOOIT de SNS als verzekeraar, want het is een ballentent van de eerste orde! Ik wist niet dat er zulke slechte maatschappijen bestonden!

M. Hofman – Maastricht

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts