Tussenpersoon knijpt er tussen uit.

6 januari 2013

Hierbij wil ik een klacht indienen over  onze tussenpersoon*, ik heb hem medio oktober benaderd om voor ons de hypotheek en verzekeringen te regelen. Hij is hiermee aan de gang gegaan en vroeg hier           € 2.000 voor, die ik hem heb betaald. Hij is 3x bij ons thuis geweest gedurende zeg maar 2 uren om ons van alles uit te leggen en ons een voorstel te doen omtrent het aanpassen van onze hypotheek. Verder heeft hij thuis nog wat werk voor ons gedaan, contact met een verzekeringspersoon en contact via brief met onze hypotheekverstrekker.

Al met al zit hier ook 2 uur werk in, dat betekent dat hij inclusief reisuren 10 uur voor ons heeft gewerkt tegen een uurloon van € 200, dit lijkt me super overdreven en dan ook nog te bedenken dat hij alleen maar contact heeft gelegd met de verzekeringspersoon, er was niks geregeld en dat hij een brief met verkeerde informatie heeft verstuurd naar de hypotheek verstrekker.  Dus: 10 uur werk voor € 200 per uur en ook het werk nog half gedaan. Vervolgens moet ik zelf alles nog doen, wat de hypotheek betreft moet dit allemaal nog, verzekeringen heb ik nog voor het einde van 2012 zelf kunnen regelen.
Maar vervolgens kom ik er achter dat hij verkeerde gegevens heeft verstuurd naar de hypotheekverstrekker, uiteindelijk is eind december nog niks geregeld, dus heb ik het zelf als nog maar gedaan. Ook betreffende verzekeringen heeft hij niks gedaan, ook dit heb ik eind december allemaal zelf nog moeten regelen.

Ik vind het niet erg dat ik alles zelf moet regelen maar wel als ik hiervoor deze persoon € 2000 heb moeten betalen. Mijn vraag in deze is dan ook, kan dit zomaar?  Is dit normaal verzekeringswerk? Ik ben hier op zijn zachts gezegd heel erg boos over, ten eerste er is nog niks geregeld, ten tweede heb ik veel geld betaald en ten derde het kost mij veel tijd.

(* naam  tussenpersoon bij webmaster bekend)

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts