VGZ laat klant opdraaien voor eigen fouten

7 juni 2016

Ik probeer al heel lange tijd bij VGZ geld terug te krijgen voor rekeningen van het CAK die ik heb voorgeschoten. Ik vond het erg lang duren en nam contact met ze op en toen kreeg ik te horen dat ze het niet in behandeling konden nemen omdat de ingestuurde stukken “niet leesbaar” zouden zijn, maar VGZ nam niet even de moeite om mij daarvan in kennis te stellen. Vreemd verhaal, maar a fin, ik heb alles opnieuw ingescand en wederom naar ze toegestuurd. Weer moest ik lang wachten en maar weer telefonisch contact opgenomen met VGZ. Nu blijkt dat ze het geld wel over hebben gemaakt, maar naar een verkeerd rekeningnummer, dat zeker niet door mij bij VGZ is opgegeven. VGZ geeft vervolgens aan dat zij hun fout pas kunnen corrigeren als er contact is geweest met de eigenaar van de rekening en zij het geld retour hebben. Daar ben ik het dus volstrekt niet mee eens, want dat betekent dat ik nog een 6 tot 8 weken moet wachten, terwijl de fout overduidelijk bij VGZ ligt. VGZ is ook geen armlastige onderneming en dient in mijn ogen mij gewoon het geld over te maken waar ik recht op heb en wel per direct. Het kan toch niet zo zijn dat ik als burger moet opdraaien voor fouten van mijn zorgverzekering?

M. den Breejen

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts