Bedrog bij Vodafone (ACE)

28 oktober 2014

Mijn mobiele telefoon is verzekerd via Vodafone, bij ACE verzekeringen. Helaas werd mijn mobiele telefoon -in een leslokaal- gestolen uit mijn tas die ik uit het zicht had gesteld. Ik was even uit het leslokaal weg, toen moet het gebeurd zijn. De rest van de inhoud van mijn tas is gelukkig -en wonderwel- niet gestolen.

Ik heb toen de de zaak bij Vodafone had geclaimd, waarbij ik de omstandigheden uitgebreid heb beschreven.  Ik kreeg echter van Vodafone het vreemde antwoord terug dat de omstandigheden waaronder mijn telefoon was gestolen niet voldeden aan de voorwaarden die gelden voor een vergoeding bij schade.

Tijdens de diefstal was ik  in het gebouw aanwezig en mijn  tas stond onder mijn bureau, niet in het zicht. In de voorwaarden staat echter duidelijk dat er wél dekking bestaat als de apparatuur buiten zicht was en als ik mij in het gebouw zou bevinden waar de diefstal plaats had.

Ik heb toen Vodafone aangegeven dat der nota bene JUIST van die omstandigheden sprake was, maar Vodafone wenste de realiteit niet onder ogen te zien en bleef weigeren de claim te honoreren. Ze zagen op mijn klacht geen aanleiding hun standpunt te herzien, zo luidde het antwoord.

Ik heb toen de Schadecoach ingeschakeld, die eén enkele email naar Vodafone stuurde, waarna Vodafone toen ineens wél wilde betalen! Ik heb nu uiteraard kosten gemaakt, want omdat Vodafone bleef weigeren was ik genoodzaakt om de schadecoach in te schakelen.

Maar nu wil Vodafone de kosten van de Schadecoach weer niet betalen, dus zit ik nu dáár weer mee.

Ik vind het beneden peil dat Vodafone er alles aan doet om onder haar uitkeringsverplichtingen uit te komen, en dat tegen beter weten in! Pas als ze zien dat ze er niet onder uit kunnen komen gaan ze pas betalen. Op hun website staat ‘Vodafone thuis’: “ontdek wat je écht leuk vindt……  Dit dus niet!!

Gerrit Boer – Bant

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts