Voorop in slechte service

jan. 21, 2017

Bij autoverzekeringsmaatschappij VOOROP ontvang je een chip die je in de auto moet installeren. Deze ‘chipin’ heb ik nooit mogen ontvangen, in het systeem van de verzekeringsmaatschappij staat dat deze wel verstuurd is. Aan de telefoon werd gedreigd dat ik een boete zou ontvangen van 75 euro als ik de chipin (die ik dus niet heb) niet terug stuur.

Deze toko is bijna niet telefonisch bereikbaar! Wél als je erg geduldig bent en je 10 minuten niet veel vindt. Ze geven zeer slechte service en ze zijn zeer klantonvriendelijk als je ze te pakken krijgt

10 procent korting is tot tweemaal toe telefonisch beloofd, omdat ik geen chipin heb ontvangen en dus geen korting op kon bouwen. Maar ik moet nog steeds de korting ontvangen!

VOOROP beloont de betere automobilist: ze beloven veel maar komen het vervolgens niet na!

Jesse Zwikker

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
22 okt., 2023
Bedrog vlak voor de rechtszitting toegegeven
Meer posts
Share by: