wie bij het kifid wacht, wacht het langst

2 mei 2017

Ik heb een klacht bij het Kifid in behandeling gegeven, maar het is om te huilen hoe ze daar met je klachten omgaan! Eigenlijk kan ik beter zeggen: NIET omgaan, want mijn dossier is eerst maanden blijven liggen en nu maak ik opnieuw hetzelfde mee. Eerst was mijn secretaris mevrouw Bethlehem, die vertrok bij het Kifid, nu was mijn secretaris meneer Kelterman maar die is óók vertrokken. Daar moest ik zelf achter komen want ik hoor al tijden niks ondanks dat ik volgens meneer Kelterman vorige maand al een uitspraak zou krijgen. Meneer Kelterman schrijft terug: ik werk niet meer bij het Kifid,stuur maar een mailtje naar het algemene mailadres. Nou, lekker dan, de klant mag het fijn uitzoeken!

Ik heb zelden zo’n ballentent meegemaakt, de volgende keer stap ik wel naar de rechter, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en dat gaat ook nog een keer sneller!

H. M. Biddinghuizen

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts