Probleem met Yarden?

sep. 01, 2014

Als u problemen heeft met Yarden natura-uitvaartverzekering die u vóór 2007 heeft afgesloten, kunt u zich melden bij de Consumentenbond.

In 2007 wijzigde Yarden de voorwaarden van de naturapolis in een verzekering waarbij een vast bedrag wordt uitgekeerd. Dit leidde tot enorm veel commotie bij de verzekerden. Uiteindelijk konden verzekerden zelf kiezen of ze onder de oude of nieuwe voorwaarden verzekerd wilden blijven op aanbeveling van Kifid.

Aanleiding voor het alsnog instellen van het meldpunt door de Consumentenbond is het feit dat Yarden in mei 2014 door de kantonrechter in Maastricht in het ongelijk werd gesteld, omdat Yarden een nabestaande met de kosten van extra diensten bij een natura uitvaartverzekering belastte.

De verzekeraar zegt hier zelf over dat zij dit nooit tot een rechtszaak had moeten laten komen…..

De Consumentenbond kreeg in 2013 nog steeds meldingen binnen van consumenten, die de brief niet hadden ontvangen of werden gewezen op onderverzekering. De Consumentenbond wil nu weten of meer consumenten soortgelijke ervaringen hebben met Yarden.

U kunt ook rechtstreeks schrijven naar :yarden@consumentenbond.nl

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: