Woongarant niet klantgericht

11 februari 2015

Mijn airbag is gestolen uit mijn Seat Ibiza, óók mijn Tomtom+hd-camera zijn daarbij  gejat. Er is een reeks van inbraken in auto’s geweest in mijn wijk, met de nieuwe manier van inbreken, via de frequentie van de afstandsbedienbare autosleutel. Dan wordt de frequentie van de sleutel door een boef met een apparaatje opgezocht als je de auto op slot wil doen.  Als je weg bent weet hij de frequentie en kan hij de auto met zijn apparaatje gewoon van het slot krijgen!

Op Radar wordt daaraan aandacht besteed:   https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=25&t=75421

Ik heb uiteraard aangifte gedaan bij de politie en ik heb de schade bij Woongarant geclaimd, onder overlegging van de aankoopbonnen. Ik ben nou 12 jaar bij Woongarant verzekerd en ik betaal € 220,00 aan premie maar denk maar niet dat ze iets uitkeren! zie hieronder:

Geachte heer,

Wij ontvingen uw schadeformulier en het politierapport.

Diefstal van inboedel uit een auto is tot maximaal € 300,00 verzekerd, maar voorwaarde hierbij is wel dat er door de dader ingebroken moet zijn om in de auto te kunnen komen. U geeft aan geen braakschade aan sloten en portieren geconstateerd te hebben. In dat geval is diefstal van de inboedelgoederen uit uw auto niet gedekt.

Wij zullen derhalve niet tot schadevergoeding over kunnen gaan. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Lekker dan!! Je wordt eerst genaaid door de inbreker, en vervolgens door je eigen verzekeraar. Ze weten natuurlijk allang dat ze met de moderne sleutelfrequentie-methode niets hoven uitkeren, omdat er dan geen braaksporen zijn, maar denk maar niet dat ze dat uit eigen beweging in hun voorwaarden zullen aanpassen. Dit laten ze lekker zo zitten zodat de klant het nakijken heeft. En dan durven verzekeringsmaatschappijen nóg te zeggen dat ze het belang van de klant centraal stellen!

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts