Anderzorg is kennelijk een heel andere zorg….

18 februari 2012

Anderzorg heeft een slecht functionerende wijze van facturatie te hebben. Als je dan als klant contact zoekt hang je eerst tijden aan het 0900-nummer  (met je mobiele nummer) want wie heeft er nog een vaste lijn tegenwoordig? Dat is in het klantbelang en heet persoonlijke benadering!
Mijn ervaring was na enkele malen dat de verbinding gewoon werd verbroken! Weg geld en ook geen antwoord dus! Vervolgens ben ik gaan zoeken naar een contactformulier.
Deze op de site van Anderzorg ingevuld en nu 2 maanden later krijg ik een deurwaardersbrief van Anderzorg en de mededeling dat ze mij hebben aangemeld bij 1 of ander wanbetalersbestand.
Even voor de goede orde: ik betaal altijd! Hoe vreemd is het dat ik nu vanaf december 1x een herinneringsbrief voor de premie van september 2011 heb gehad terwijl men de betreffende factuur nooit heeft toegezonden? In plaats van antwoord op mijn vraag om een factuur en betaalkenmerk krijg ik nu dus gegarandeerd extra kosten door een gebrekkige administratie aldaar.
Daar dit voor mij in 2 jaar de zoveelste aanvaring met de slechte dienstverlening is ga ik er nu ook voor zorgen dat dit aan de kaak word gesteld.

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts