Behandeling speciaal geval bij ASR duurt langer i.p.v. korter

3 juli 2012

Vanaf maart 2012, bericht ontvangen van ASR dat ik mijn woekerpolis kosteloos kon laten overzetten in ander produkt op spaarbasis of annuiteit.
Tot vandaag een boel brieven en mailtjes verzonden, zowel naar ASR, is thans de tussenpersoon als naar Woonfonds(Achmea) dit is de hypotheekverstrekker, ver-panding geschied ook aan Achmea, maar helaas ze wijzen naar elkaar om mijn geval op te lossen. Beleggingspolis kost me elke maand handen vol geld, maar een oplossing komt er niet. De laatste brief heb ik aangetekend verzonden naar ASR
op 27 juni 20o12. Ook heb ik op de site van ASR een formulier ingevuld waarbij ik heb verzocht (daartoe was de mogelijkheid geboden) om als speciaal geval te worden behandeld. Je zou denken dat je dan sneller wordt behandeld….

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts