Bemoediging over bemiddeling

jun. 13, 2012

Na een voorstel van ASR omtrent een woekerpolis zijn wij gedeeltelijk akkoord gaan en de polis werd uiteindelijk omgezet in een spaarvariant. Maar de polis was na 4 maanden nog steeds niet opgemaakt, tussenpersoon rappelleerde, maar er gebeurde al die tijd niets.
Na contact met Verzekeraarklachten.nl kwam alles ineens in een stroomversnelling, zo leek het eerst. Maar hierna ontvingen we toch het polisblad niet. Duurde weer 4 maanden, inmiddels 8 dus maanden na ons akkoord. We kwamen geen stap verder. Eén mailtje naar Verzekeraarklachten.nl en de polis werd ons dezelfde dag toegestuurd. We begrijpen niet waarom service niet een natuurlijke zaak mag zijn. Maar BEDANKT voor jullie bemiddeling, anders zaten wij nog steeds te wachten. Succes met jullie werk. Het blijkt hard nodig te zijn. H. Heijstek

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: