Eind juli had ik ruitschade aan mijn auto welke is gerepareerd door Carglass. De factuur hiervan netjes opgestuurd naar Centraal Beheer. Een aantal weken later ontving ik een herinnering van Carglass dat hun factuur nog niet was voldaan. Ik daarover contact gehad met Centraal Beheer en deze zouden de schadeafdeling hierover informeren. Twee weken later nog geen reactie ontvangen en wederom contact gezocht met CB. Wederom de toezegging dat men ermee aan de slag zou gaan. Twee weken geleden ontving ik een aanmaning van Carglass omdat CB nog de factuur nog steeds niet had betaald. Ook nú weer contact met hen opgenomen en ik kreeg wéér de toezegging dat ze ermee aan de slag zouden gaan. Ik heb eveneens een officiële klacht ingediend waar óók niet op wordt gereageerd. Op de laatste aanmaning dreigt Carglass met de factuur uit handen te geven aan een incassobureau. Centraal Beheer reageert werkelijk nergens op. De vele brieven, e-mails etc. wordt niet op gereageerd. Centraal Beheer gaat wel door roeien en ruiten om niet te hoeven betalen! In hun reclame zeggen ze aan alles te denken. Behalve aan reageren…..
|
Het bericht Centraal Beheer zicht kwijt. verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.
Heeft u een klacht over een verzekering, een vraag over polisvoorwaarden of een probleem met uw verzekerings- maatschappij? Het online verzekerdenplatform geeft u gratis advies en biedt kosteloze hulp bij iedere verzekeringskwestie!
Alle rechten voorbehouden | Verzekeraarsklachten.nl | Website door FrankBrinks.nl