Onna laat verzekerde stikken!

okt. 24, 2013

Ik heb een autoverzekering bij Onna Onna, een vrouwenpolis. Na 3 schadevrije jaren kreeg ik ineens een hogere nota, in plaats van een lagere en besloot ik contact op te nemen met Onna Onna. Ik vroeg waarom de premie omhoog ging, en doodleuk werd mij medegedeeld dat er door anderen veel schade was opgegeven en dat iedereen daaraan mee moest betalen. Toen ik vroeg hoeveel opgebouwde jaren ik ondertussen had, vertelde de medewerker mij dat ik 7 schadevrije jaren had staan. Dat klopte ook want ik heb nooit schade gereden.

Dus stelde ik voor om naar een andere verzekeraar te gaan, want waarom zou ik meer moeten betalen voor minder? Twee dagen later lag er een brief op de deur van Onna Onna, daarin stond dat ik één negatief jaar had. Omdat ik dacht dat ze een fout hadden gemaakt belde ik ze meteen terug.

Ze konden niets voor mij doen werd mij verteld, in het systeem stond dit zo, en dat was het. Nu blijkt dat zeven jaar geleden een of andere verzekeraar een melding heeft gemaakt omdat ik tijdens de vakantieperiode een betaling te laat (3 weken) had overgemaakt. Daar kom ik nu dus op deze manier achter. Het heeft niets te maken met schade, of dat ik daarna altijd mijn rekeningen heb voldaan.

Onna Onna schrijft mij terug dat ze niets meer voor mij kunnen doen en dat ik maar een nieuwe verzekeraar moet zoeken!

Wat schrijft Onna Onna op haar website? “Manieren betekent voor ons dat we oprecht naar je luisteren en je helpen zoals jij van ons mag verwachten: Manieren betekent ook dat we je kritiek en suggesties ter harte nemen. Om onszelf continue te verbeteren en om jou inzicht te geven in hoe we het doen, zijn we transparant over onze dienstverlening. We geven je inzicht in de belangrijkste onderdelen van onze dienstverlening”.

Ja dat inzicht heb ik nu wel gekregen!  Ze laten je gewoon barsten en ze helpen helemaal niet “zoals je van hun mag verwachten”. Ik ben weg bij Onna Onna….

Als dát, waar ze mee adverteren, verzekeren volgens vrouwen is, dan weten ze bij Onna Onna niet wat vrouwenlogica is!

Lydia van Houten

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: