Schande dat Ditzo gebeurt!

31 juli 2013
Ik heb in 2012 tijdens een verbouwing een schade gekregen aan de stereoinstallatie. Ik heb de schade bij Ditzo gemeld en daarbij alle bewijzen laten zien en de schade gewoon uitgekeerd gekregen. In 2013 ben ik uitgegleden in de douche en is de ruit van de douchecabine stuk gegaan. Heb toen Ditzo gebeld met de vraag of dit verzekerd was, ja dus. Tot zover alles netjes, zou je zeggen. Ineens krijg ik tot mijn stomme verbazing gister een mail dat ik meerdere schades heb ingediend en als sanctie nu bij mijn volgende schade 500 euro eigen risico moet gaan betalen en dat, als ik daarna nog schade heb wordt ik waarschijnlijk de verzekering uitgegooid. Tevens wordt er gezegd dat ik periodiek in de gaten wordt gehouden. Ik wordt dus bij Ditzo ineens gebombardeerd als misdadiger? Ik heb niets fout gedaan, geen onterechte claim ingediend en dan wordt je ineens zo behandeld! Ik mag dus wel mijn premies blijven voldoen maar geen schade’s meer indienen want dan wordt de verzekering waarschijnlijk beëindigd.Je gelooft je ogen niet als je leest wat ze op hun website durven zetten: “Wij geloven dat verzekeren begint bij de behoefte van consumenten, niet bij het gemak van een verzekeraar. Ditzo is gebouwd op de wensen en behoeftes van consumenten. Dat zie je terug in onze producten en dienstverlening, maar vooral in ons contact met klanten.”

Is dit eigenlijk niet te gek voor woorden of mis ik iets? Geven ze zichzelf misschien een 8,8? Voor mij verdient deze verzekeraar een dikke onvoldoende!!

A.Eerhardt

5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
Meer posts