Europeesche: bekijk het maar.

9 augustus 2013
Op 29 januari jl. ben ik met luchtvaartmaatschappij Iberia naar Panama gevlogen. Ik heb mij voor deze reis via de Europeesche verzekerd.

Helaas bleek mijn koffer bij aankomst in Panama kwijt te zijn, de rondreis die daarop volgde was een ware nachtmerrie. Ik had tijdens deze reis regelmatig contact met de klantenservice van Europeesche over het feit dat ik zonder kleding en ondergoed zat (wij trokken rond in gebied waar ze dat niet verkopen) en de open brandwonden die ik op had gelopen (we verbleven de eerste 3 dagen op een indianen eiland, zonder zonnebril of zonnebrand of wat dan ook) Tijdens mijn telefoongesprek kreeg ik van een werkneemster van Europeesche te horen dat ik er maar het beste van moest maken. Helaas kon ik niet geholpen worden, maar men zou me wel een mail sturen met daarin gegevens van een bedrijf wat bemiddelde in problemen met vliegmaatschappijen. Deze mail heb ik nooit gekregen.

Ik heb alle gevraagde stukken voor de claim naar de Europeesche gezonden, maar ook hierop kreeg ik geen reactie van Iberia, iets wat al gewoon is geworden sinds het moment dat ik met ze vloog. Nu zijn we inmiddels 6 maanden verder. Ik zit nog steeds met ruim €1.800,00 aan schade, ben spullen kwijt die ik nooit meer kan vervangen en ik heb alleen maar negatieve herinneringen van de reis waar ik zo naar toe had geleefd.

Met een reisverzekering bij Europeesche ben je aan de heidenen overgeleverd. Ze zeggen eigenlijk als je in de penarie zit dat je het maar moet uitzoeken. Als dat is wat ze op hun website zetten dat je altijd een verzekering op maat hebt, dan kunnen ze van mij de boom in!

K.Warringa

5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
Meer posts