Europeesche: bekijk het maar.

9 augustus 2013
Op 29 januari jl. ben ik met luchtvaartmaatschappij Iberia naar Panama gevlogen. Ik heb mij voor deze reis via de Europeesche verzekerd.

Helaas bleek mijn koffer bij aankomst in Panama kwijt te zijn, de rondreis die daarop volgde was een ware nachtmerrie. Ik had tijdens deze reis regelmatig contact met de klantenservice van Europeesche over het feit dat ik zonder kleding en ondergoed zat (wij trokken rond in gebied waar ze dat niet verkopen) en de open brandwonden die ik op had gelopen (we verbleven de eerste 3 dagen op een indianen eiland, zonder zonnebril of zonnebrand of wat dan ook) Tijdens mijn telefoongesprek kreeg ik van een werkneemster van Europeesche te horen dat ik er maar het beste van moest maken. Helaas kon ik niet geholpen worden, maar men zou me wel een mail sturen met daarin gegevens van een bedrijf wat bemiddelde in problemen met vliegmaatschappijen. Deze mail heb ik nooit gekregen.

Ik heb alle gevraagde stukken voor de claim naar de Europeesche gezonden, maar ook hierop kreeg ik geen reactie van Iberia, iets wat al gewoon is geworden sinds het moment dat ik met ze vloog. Nu zijn we inmiddels 6 maanden verder. Ik zit nog steeds met ruim €1.800,00 aan schade, ben spullen kwijt die ik nooit meer kan vervangen en ik heb alleen maar negatieve herinneringen van de reis waar ik zo naar toe had geleefd.

Met een reisverzekering bij Europeesche ben je aan de heidenen overgeleverd. Ze zeggen eigenlijk als je in de penarie zit dat je het maar moet uitzoeken. Als dat is wat ze op hun website zetten dat je altijd een verzekering op maat hebt, dan kunnen ze van mij de boom in!

K.Warringa

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts