FBTO blundert, maar een sorry? Ho maar!

17 mei 2012

 

Ik heb een klacht over FBTO . Eerst lezen ze de stukken niet, vervolgens laten ze niets van zich horen en uiteindelijk registreren ze mij nota bene als fraudeur. En dat alles nadat er bij me was ingebroken en nadat ik bezoek gekregen had van een onderzoeksbureau. Vervolgens wilde men mij de nota van de kosten voor het onderzoek presenteren!

Uiteindelijk krijg ik na veel gemail eindelijk een mailtje (lees onderstaand bericht)  terug dat het een foutje was. Maar excusus? Ho maar. Zelfs de afdelingsmanager weet kennelijk niet hoe het hoort! En dan heb ik het nog niet over de manier waarop ze me via de telefoon te woord hebben gestaan, ronduit racistisch! Een hele slechte beurt voor FBTO in een zaak die nu al vanaf de Kerst duurt.

Geachte klant, 

In uw laatste mailbericht gaf u aan dat u FBTO reeds op 25 december 2011 op de hoogte heeft gesteld van de vermissing van de edelstenen. Wij hebben het dossier nog eens doorgenomen en in onze administratie bevindt zich inderdaad een mail van 25 december 2011, waarin u de vermissing van de edelstenen opgeeft. U verklaart in deze mail dat de stenen een waarde vertegenwoordigen van € 3.085,00. Ik vind het heel vervelend dat deze mail niet eerder door ons is meegenomen in de beoordeling van deze kwestie.

Op basis van deze gegevens blijkt dat u ons dus in een eerder stadium op de hoogte heeft gebracht van het verlies van de bewuste edelstenen. Ik zal daarom de fraudemaatregelen doorhalen. Ik kan helaas niet bepalen of de door u geclaimde goederen zijn gedekt op uw verzekering. Het dossier zal ik daarom opnieuw aanbieden aan de afdeling Schaderegeling. Ik heb deze afdeling bereid gevonden om uw dossier te beoordelen.

U ontvangt binnen 7 dagen  een inhoudelijke reactie op deze aanvullende schadepost.

 

Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet,

Achmea I Achmea Claims Organisatie
Afdelingsmanager Diensten

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts