Interpolis glashelder maar stokdoof.

5 augustus 2013
Tijdens een vaarvakantie op de Donau ben ik mijn linker hoortoestel kwijtgeraakt: dit gebeurde toen ik een totaal overspannen medepassagier in bedwang moest houden. Het nieuwe hoortoestel kostte € 1649,00.

De reisverzekering betaalde € 300,00 uit maar de WA verzekering van de mede-passagier betaalde alleen maar de dagwaarde van het hoortoestel uit, en wel € 659,60 minus € 300,00. De kosten van de passagier, dokters- en extra reiskosten, werden volledig door zijn reisverzekering vergoed. De bedoelde passagier werd gerepatrieerd naar Nederland. Ik als slachtoffer bleef zodoende zitten met een schade van € 989,40. Interpolis week niet af van het ingenomen standpunt. Ze hebben er kennelijk geen oren naar om klantgericht te handelen.

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts