Kan dit door de beugel? Reageer!

mrt. 08, 2012

Zojuist ontvang ik een factuur van Famed voor het plaatsen van een beugel bij onze zoon. Ik dacht goed verzekerd te zijn met twee sterren voor de tandarts.

Factuur is als volgt:
02-02-12 Beugel (tandarts) € 798    Vergoed € 516.59
02-02-12 Beugelconsult van diezelfde dag € 50   Vergoed € 36.80

Dus te betalen binnen een maand € 294,61 Tarieven staan niet op de website van betreffende tandarts.
Heb ik het Zilveren Kruis gebeld, krijg ik een jongeman die alles afdoet met:  tja, tandartsen vrije tarieven vanaf januari, niets aan te doen, niet onze schuld maar van de tandartsen.
Bel ik met Famed: tja dit moet u betalen, wij sturen alleen maar rekening, betalingsregeling is mogelijk, kosten € 35 en extra rentekosten, maximaal 8 termijnen.
Bij niet betalen, extra kosten en uiteindelijk deurwaarder. Alle partijen schuiven af en de consument is weer de dupe, veel betalen weing vergoed krijgen.
Kosten met bellen zilveren kruis, lange wachttijd, lokaal tarief, valt mee…  Kosten bellen met Famed 15 cent per minuut, € 1,50 dus..

Ben er zat van, veel ziektekosten, weinig vergoed, vervelende callcenters.

Wat kan ik doen???

 

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: