Klantgerichte Zilveren Kruis ellende

13 november 2013

Ik ben verzekerd bij het Zilveren Kruis. Ik wilde een aantal sessies starten bij Gerard Wouters van de Niranam behandeling. Dit is een alternatieve geneeswijze om lichamelijke pijnen (vanuit de geest) tegen te gaan. In het vergoedingen overzicht staat dat er bij 3 *** 40,- per dag wordt vergoed. Omdat hij echter onbekend is bij Zilveren Kruis moet ik het zelf betalen. Ik betaal al genoeg per maand aan zorgpremie. Ik vind dit echt belachelijk. Hij is ook een alternatieve geneeswijzer en dus hoor ik gewoon die 40,- per dag vergoed te krijgen. Verzekeringsmaatschappijen adverteren nogal veel met dat ze in het belang van hun klanten denken. Nou, dat kun je bij het Zilveren Kruis wel vergeten!

Marissa de Kort

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts