Mag het een onsje klantgerichter AZIVO?

16 april 2012

Ik ben in januari overgestapt naar Azivo in Den Haag. Als je daar een uitkering hebt dan hoef je geen eigen risico te betalen omdat DenHaag collectieve verzekering heeft.
Ik heb bij de aanvraag doordat ik ik droevige omstandigheden verkeerde vanwege mijn zieke moeder een foutje gemaakt, want ik vroeg per ongeluk om een wijkpolis in plaats van een zorg polis. Ik heb het formulier op 21-12-201 via internet  ingevuld. Daarna heb ik ze nog voor de zekerheid gebeld met de vraag of ik een eigen risico had. Dat werd toen ontkend, geen eigen risico!

In december had ik een moeilijke tijd vanwege mijn moeder, deze was stervend en ze is op 25-12-2011 overleden.  Ik heb het Azivo speciaal nog gebeld om mijn fout uit te leggen, maar ze hebben daar geen enkel begrip voor! Nu moet ik een eigen risico gaan betalen en ik heb al heel weinig inkomen! Azivo wil het niet recht zetten. Is dat nou de klantvriendelijke service van Azivo?
ik kan u mijn polis eventueel wel toesturen. Ik wordt door de bureaucratie van Azivo extra gedupeerd. Ik zou niemand aanraden zich daar te verzekeren, want ze trekken zich niets aan van hun klanten.

Ik wil graag deze klacht plaatsen, maar liever niet met mijn naam en zo. Straks gooien ze me uit de verzekering.

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts