Misleid door Agis

12 februari 2014

Mijn zoontje van zes moest op advies van de juffen van school naar speltherapie. Zij gaven een goed adres van een therapeut/counselor in de buurt. Eerst met Agis gebeld of dit vergoed werd. Het antwoord: ‘als de therapeut ingeschreven staat bij een beroepenregister, dan wordt dit inderdaad vergoed. Mijn zoontje heft 3 sessies gehad en toen ik daarna de nota’s indiende kreeg ik als reactie terug dat ik niks hoefde te betalen maar ook niks ontving, omdat zij niet in het ‘juiste’ beroepenregister stond ingeschreven. Ik wist notabene niet eens dat er meerdere waren! Ik had opgezocht of ze ingeschreven stond en dat was inderdaad het geval. Maar er werd mij door Agis NIET verteld dat ik op moest letten in welk register het moest zijn!

En op de site van Agis zijn de registers bijna niet te vinden. Het gaat om een bedrag van 225 euro, voor hun een schijntje maar voor ons heel veel geld!

Laat Agis eens een keer duidelijk zijn als je als klant moeite doet  om ergens naar te informeren, ik voel me misleid door hun helpdesk!

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts