monddood door VGZ

11 november 2014

Vandaag had ik een conflict met een medewerker van VGZ Zorgverzekeraar genaamd Angela van Venetië. Ze zij dat ze perse met de verzekerde verder wou praten terwijl ik daarvan juist de machtiging had gekregen om te met haar praten.

De verzekerde praat amper Nederlands en degene die zorg hulp ontvangt is gehandicapt. Mevrouw van Venetië wou perse de beide personen spreken. Hierna zag ik dat ze niet meer met mij wou praten en doorging praten met de gehandicapte persoon die totaal geen verstand van zaken had. Ik had die dag gezien hoe erg ze ons aan het beledigen was met deze taferelen. Hierna wou ze mij weer aan de telefoon en ik ging vervolgens verder met het gesprek.

Alleen met deze gesprek gaf zij mij helemaal niet meer het woord terwijl ik iets te vertellen had. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. De gehandicapte persoon werd zelfs emotioneel verdrietig omdat ze perse door moest praten met deze mevrouw.

Hierna heb ik niet eens antwoord op mijn vraag kunnen krijgen van mevrouw van Venetië.

De contactpersoon heft nu besloten om een een klacht over deze medewerker in te dienen. En heel eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of dit haar echte naam is, maar hoop dat jullie als onafhankelijke instantie hier iets aan kunnen doen.

 

H.Toprak

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts