monddood door VGZ

11 november 2014

Vandaag had ik een conflict met een medewerker van VGZ Zorgverzekeraar genaamd Angela van Venetië. Ze zij dat ze perse met de verzekerde verder wou praten terwijl ik daarvan juist de machtiging had gekregen om te met haar praten.

De verzekerde praat amper Nederlands en degene die zorg hulp ontvangt is gehandicapt. Mevrouw van Venetië wou perse de beide personen spreken. Hierna zag ik dat ze niet meer met mij wou praten en doorging praten met de gehandicapte persoon die totaal geen verstand van zaken had. Ik had die dag gezien hoe erg ze ons aan het beledigen was met deze taferelen. Hierna wou ze mij weer aan de telefoon en ik ging vervolgens verder met het gesprek.

Alleen met deze gesprek gaf zij mij helemaal niet meer het woord terwijl ik iets te vertellen had. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. De gehandicapte persoon werd zelfs emotioneel verdrietig omdat ze perse door moest praten met deze mevrouw.

Hierna heb ik niet eens antwoord op mijn vraag kunnen krijgen van mevrouw van Venetië.

De contactpersoon heft nu besloten om een een klacht over deze medewerker in te dienen. En heel eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of dit haar echte naam is, maar hoop dat jullie als onafhankelijke instantie hier iets aan kunnen doen.

 

H.Toprak

12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
2 oktober 2024
Rommeltje in administratie over de rug van de klant.
Meer posts