Nat.Ned. neemt er lekker de tijd voor.

16 april 2012

Bij de ING had ik tot begin dit jaar 3 lijfrente-polissen. Deze zijn vanf 1 januari 2012 ondergebracht bij Nationale Nederlanden. De polissen zijn respectievelijk 14 maart, 21 maart en 11 april 2012 geëxpireerd. Voor 14 maart heb ik bij de Rabobank een zgn. Toekomstsparen-rekening afgesloten. Hierop wil ik mijn lijfrentegeld nog 5 jaar laten staan.Vandaag heb ik eens contact gezocht met N.N. en hun gevraagd wanneer zij dit geld gaan overmaken. Na lang intern overleg bij N.N. kreeg ik te horen dat dit zo’n 8 weken in beslag zou nemen. Eén van de redenen was dat zij de polissen van Ing per 1 januari gekregen hadden en dat hierdoor de verwerking vertraagd was.

Mijn klacht in deze is dat ik het onacceptabel vind dat N.N. zolang er over wil doen om het geld over te maken naar de Rabobank. Ik vind niet dat ik de dupe mag zijn van het feit dat zij dit werk per 1 januari 2012 hebben gekregen. Ik heb dan ook geprobeerd een verzoek tot rentecompensatie te krijgen, maar het is de vraag of men bij N.N. hier ook maar iets mee doet. Ik wil dat N.N. de termijn tot uitbetaling terugbrengt naar maximaal 15 werkdagen.

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts