NH1816: leugens en bedrog

7 december 2017

In september had mijn vriendin mijn telefoon, nadat ze die even had mogen gebruiken, zomaar ergens op een tafeltje neergelegd. Het gaat hier om een Iphone 7, 128 GB. Een duur toestel die ik pas 5 maanden in bezit had. Haar aansprakelijkheidsverzekering heeft ze bij NH1816 afgesloten.
Ik heb mijn vriendin aansprakelijk gesteld, maar NH1816, die rechtstreeks met mij mailde, had elke keer opnieuw een excuus waarom ze het niet hoefden uit te betalen. Mijn vriendin was niet aansprakelijk, dat was de dief volgens hen. Complete onzin en klinkklaar bedrog!

Ik heb zowel het juridisch loket als de wetswinkel in de stad om advies gevraagd en die zeiden allebei dat NH1816 gewoon moest betalen. Dit heb ik NH1816 ook geschreven, maar ze bleven steeds maar smoezen verzinnen, ik kreeg afwijzing op afwijzing. Gewoon te schandelijk voor woorden hoe deze verzekeringsmaatschappij mensen afwimpelt, terwijl ze wel maandelijks geld innen van hun klanten!

Ik heb vorige week de Schadecoach hierover benaderd en die stuurde meteen een mail naar Nh1816. Ineens kreeg ik maandag een mailtje dat ze gingen uitbetalen, het geld zou over een paar dagen op mijn rekening staan.

Maar tegen Schadecoach had NH1816 -vóórdat ze aan mij mailden dat ze van plan waren om te betalen- geschreven dat de schade al afgewikkeld was en dat het bedrag al betaald was. Ik kon dat zien aan het tijdstip van verzending van de emails. Dat kon dus helemaal niet waar zijn, maar ze willen nu óók onder de kosten van Schadecoach uitkomen, want de schade was al geregeld voordat ik hen inschakelde. Een leugen maakt dus voor NH1816 niet uit. Ik vind dit crimineel gedrag!

Als ik op deze website bij NH1816 zoek, kom ik vaker dit bedrieglijke gedrag tegen. Ik weet in elk geval waar ik me NIET ga verzekeren!

Nu we een maand (4 febr 2018) verder zijn, kan ik zeggen dat NH1816 de kosten van Schadecoach eerst niet wilde betalen, maar uiteindelijk hebben ze na het dreigen van mij met een rechtszaak, alsnog geschreven dat ze ook deze kosten zullen vergoeden. Misselijk makend, ze blijven net zo lang neen zeggen totdat ze zien dat je het er niet bij laat zitten. Wees gewaarschuwd voor NH1816!

Sarah Boulahlip – Veenendaal

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts