Nog steeds bedrog bij Roy data

1 juni 2019
Ondanks dat er al jaren geleden aandacht hieraan is besteed is er nog steeds sprake van gesjoemel met schadevrije jaren, want het is mij gebleken dat diverse verzekeraars hun opgave aan RoyData nog steeds foutief doen en zulks altijd in het nadeel van de verzekerde consument.
Dit kan voor heel veel mensen betekenen dat zij meer premie betalen dan nodig, ofwel minder premiekorting krijgen door toewijzing van te weinig schadevrije jaren in RoyData.
Ik rijd sinds 2010 aantoonbaar schadevrij (geen schade veroorzaakt) en ben in de loop der jaren 2 schadevrije jaren ‘kwijtgeraakt’.
Dat vind ik oneerlijke praktijken, want ik ben niet zo goedgelovig dat ik denk dat dat administratieve fouten zijn.
In mijn geval maakt het niet uit, maar bij veel andere consumenten mogelijk wel.

O.B. Gosman
29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts