Nooit meer Apeldoorn bellen

27 september 2014

Ik heb 3 weken geleden de all risk verzekeringspremie van mijn auto voldaan ad. € 524,-. Deze week werd mijn nieuwe auto afgeleverd waarvan de catalogusprijs iets lager ligt en ik weer een extra jaar schadevrij kon bijtellen. Als “beloning” ontving ik van Centraal Beheer een prijsverhoging van € 172,-, zijnde 33% meer dan de 3 weken eerder betaalde premie.

Ik heb gebeld en bij Centraal Beheer gevraagd naar de reden hiervan maar dan raffelt een telefoniste een boodschap af waar je geen woord tussen kan krijgen zonder dat je er iets wijzer van wordt. “Het ging toch maar om 7 tientjes?”

Even Apeldoorn bellen?? Ik dacht het niet!!

A.Bogers

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts