Nooit meer Apeldoorn bellen

sep. 27, 2014

Ik heb 3 weken geleden de all risk verzekeringspremie van mijn auto voldaan ad. € 524,-. Deze week werd mijn nieuwe auto afgeleverd waarvan de catalogusprijs iets lager ligt en ik weer een extra jaar schadevrij kon bijtellen. Als “beloning” ontving ik van Centraal Beheer een prijsverhoging van € 172,-, zijnde 33% meer dan de 3 weken eerder betaalde premie.

Ik heb gebeld en bij Centraal Beheer gevraagd naar de reden hiervan maar dan raffelt een telefoniste een boodschap af waar je geen woord tussen kan krijgen zonder dat je er iets wijzer van wordt. “Het ging toch maar om 7 tientjes?”

Even Apeldoorn bellen?? Ik dacht het niet!!

A.Bogers

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: