Ik heb 3 weken geleden de all risk verzekeringspremie van mijn auto voldaan ad. € 524,-. Deze week werd mijn nieuwe auto afgeleverd waarvan de catalogusprijs iets lager ligt en ik weer een extra jaar schadevrij kon bijtellen. Als “beloning” ontving ik van Centraal Beheer een prijsverhoging van € 172,-, zijnde 33% meer dan de 3 weken eerder betaalde premie.
Ik heb gebeld en bij Centraal Beheer gevraagd naar de reden hiervan maar dan raffelt een telefoniste een boodschap af waar je geen woord tussen kan krijgen zonder dat je er iets wijzer van wordt. “Het ging toch maar om 7 tientjes?”
Even Apeldoorn bellen?? Ik dacht het niet!!
A.Bogers
Het bericht Nooit meer Apeldoorn bellen verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.
Heeft u een klacht over een verzekering, een vraag over polisvoorwaarden of een probleem met uw verzekerings- maatschappij? Het online verzekerdenplatform geeft u gratis advies en biedt kosteloze hulp bij iedere verzekeringskwestie!
Alle rechten voorbehouden | Verzekeraarsklachten.nl | Website door FrankBrinks.nl