Onbehoorlijk gedrag Turien

11 mei 2017

Mijn moeder heeft haar auto eind vorig jaar verkocht daar ze niet meer in staat was veilig te rijden. Bovendien is op 21 januari overleden.
Dit is de verzekerings-maatschappij Turien meerdere malen vermeld. Toch blijven de aanmaningen binnen komen.

Op haar website zegt Turien dat bij de uitoefening van onze werkzaamheden en dienstverlening niet alleen het bedrijfsbelang maar ook het klantbelang centraal staat en dat ze vertrouwelijk omgaan met gegevens van onze klanten en relaties.
Ook zeggen ze nota bene dat ze hun klanten en relaties eerlijk, respectvol en met vertrouwen behandelen.

Dat dit loze woorden zijn blijkt bij mijn dossier dus wel duidelijk. Ik vind het onbehoorlijk van een verzekering om nabestaanden te blijven lastig vallen als ze herhaaldelijk ervoor zijn gewaarschuwd, vandaar dat ik dit op deze website zet.

Mark Kingma

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts