Oplichterij ING Reispolis

23 mei 2017

Wij hebben een doorlopende ING reisverzekering. Op de polis staan 2 volwassenen en 2 kinderen. De prolongatie datum was 6 maart jl. Een van de kinderen is per 8 maart 21 jaar geworden, maar omdat dit pas ná prolongatiedatum jarig was kan ze nog een jaar gratis op de polis staan. Nu willen we voor de beide volwassenen een wereldwijde dekking in verband met een buitenlandse reis. Is natuurlijk normaliter geen probleem, zo’n wijziging.
Echter nu zegt ING dat door een “systeemwijziging” van vorige week (week 19) onze oudste dochter (die nu 21 is) van de polis af moet en zelf maar een reisverzekering/polis moet afsluiten van €. 80,-. Kortom: de beide volwassenen kunnen niets (meer) wijzigen tenzij de dochter van 21 jaar (die nog 20 was op het moment van prolongatie) van de polis wordt verwijderd. Dit riekt naar oplichterij, omdat de dochter van 21 zonder wijzigingen op de polis gewoon nog (gratis) een jaar op de polis kon staan, maar nu bij een wijziging ineens zelfstandig voor €. 80,- een verzekering moet afsluiten.
Dit ligt dan volgens de ING telefonistes zogenaamd aan ‘het systeem’….! Ik noem het simpel oplichterij!

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts