Oplichterij ING Reispolis

mei 23, 2017

Wij hebben een doorlopende ING reisverzekering. Op de polis staan 2 volwassenen en 2 kinderen. De prolongatie datum was 6 maart jl. Een van de kinderen is per 8 maart 21 jaar geworden, maar omdat dit pas ná prolongatiedatum jarig was kan ze nog een jaar gratis op de polis staan. Nu willen we voor de beide volwassenen een wereldwijde dekking in verband met een buitenlandse reis. Is natuurlijk normaliter geen probleem, zo’n wijziging.
Echter nu zegt ING dat door een “systeemwijziging” van vorige week (week 19) onze oudste dochter (die nu 21 is) van de polis af moet en zelf maar een reisverzekering/polis moet afsluiten van €. 80,-. Kortom: de beide volwassenen kunnen niets (meer) wijzigen tenzij de dochter van 21 jaar (die nog 20 was op het moment van prolongatie) van de polis wordt verwijderd. Dit riekt naar oplichterij, omdat de dochter van 21 zonder wijzigingen op de polis gewoon nog (gratis) een jaar op de polis kon staan, maar nu bij een wijziging ineens zelfstandig voor €. 80,- een verzekering moet afsluiten.
Dit ligt dan volgens de ING telefonistes zogenaamd aan ‘het systeem’….! Ik noem het simpel oplichterij!

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: