Oppepper….

17 november 2011

Geachte Verzekeraarklachten,

Ik wil bij deze mijn erkentelijkheid uitspreken met betrekking tot jullie interventie. Jullie professionele en onvoorstelbaar snelle wijze van werken is een enorme steun in de rug. Als betrokkene  heb je nu eenmaal weinig ervaring met verzekeringsclaims en je bent in eerste instantie geneigd te denken dat het allemaal wel goed zal komen. Toch kom je voordat je het weet in een situatie terecht dat de grens tussen “zakelijke aanpak” en “emotionaliteit” flinterdun wordt, zeker wanneer je het gevoel krijgt onrechtvaardig behandeld te gaan worden…  Een gevoel van onzekerheid en het gevaar om dan een onjuiste of averechtse reactie te geven, liggen dan op de loer. Ik prijs me gelukkig dat iemand de zaak dan op afstand, met een professionele -en tóch betrokken- kijk benadert!!!

Nogmaals dank voor de manier waarop jullie werken. De betrokkenheid en het inlevingsvermogen ervaar ik als een  “oppepper”. Blij dat ik via radar jullie website op het spoor ben gekomen.

 

Karel Peelen – Eindhoven

 

 

 

5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
10 november 2024
Wel premie incasseren maar bij schades niet reageren!
25 oktober 2024
Belachelijk trage verwerkingstijd van vijf weken!
Meer posts