ouderwets en wazig FBTO
Begin september telefonisch als klant van Eigen Huis woonverzekering afgesloten per 1 november. Ik heb alleen een papiertje gekregen met mededeling en opgave verzekeringen in woonpakket, zonder bedragen, zonder voorwaarden, geen polis. Ik heb hierover meermalen contact gehad met FBTO telefonisch en via mail. Ik kreeg te horen dat men aan polissen en het opgeven van bedragen ‘niet doet’ Dat ik wel zou zien wat ik moest betalen als ik de rekening kreeg. Een van de medewerkers verwees mij naar ‘MIJN FBTO’. Grote problemen met inloggen. Ik moest een nummer invoeren dat op mijn FBTO te zien zou zijn. Uiteindelijk lukte inloggen, maar bleken mijn verzekeringsgegevens niet te zien, maar werd ik verwezen naar mijn papieren polis. Polissen etc. die men bij FBTO dus niet verstuurd.. De laatste helpdesk-medewerkster zei mij dat de woonverzekeringen nog niet gedigitaliseerd zijn. Dus ik krijg, na afsluiten alleen een vodje papier waarop staat dat ik een paar verzekeringen bij FBTO heb afgesloten, ZONDER te betalen bedragen, zonder vermelding voorwaarden, GEEN polis, want aan dat soort dingen doet FBTO niet. Er wordt verwezen naar ‘MIJN FBTO” voor verdere informatie en in mijn FBTO staat niets, want wordt verwezen naar de papieren polis die ik dus niet ontvangen heb en volgens twee medewerkers NIET krijg en volgens één medewerker wel krijg, maar pas over 14 dagen of zo. Als het afsluiten van een verzekering al zo wazig bij FBTO is, hoe zal dan de schadeafwikkeling zijn?? Ik hou mijn hart vast… |
Het bericht ouderwets en wazig FBTO verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.