Pro of contra Assist?

11 mei 2012

Ik heb een klacht over verzekering ProAssist. Mijn GSM heb ik bij aankoop direct daar laten verzekeren. Nu is hij begin dit jaar gestolen in een sport kleedkamer. Ik heb alle informatie keurig aan de  verzekering doorgegeven ik ben zelfs nog terug gekeerd naar plaats delict om een extra bewijs te leveren aan de verzekering.

Nu is het al 7 weken geleden dat het allemaal positief is verklaard en dat ik een nieuwe telefoon hoor te krijgen. Het is mij verteld dat het 4 tot 6 weken kon duren MAXIMAAL. Nu zijn we 7 weken verder en na meerdere malen te bellen werd mij elke keer verteld dat mijn nieuwe telefoon nog niet geleverd was bij de verzekering. Ik vind het schandalig want ik betaal 9 euro maandelijks en je zou verwachten dat je verzekerd bent en je snel een nieuwe telefoon krijgt, maar schijn bedriegt enorm.

Ik ben totaal geen zeurpiet en dit is volgens mij de eerste klacht die ik ooit opschrijf, maar ik vind dit echt een noodzaak, anders zijn toekomstige klanten mogelijk ook de dupe van deze waardeloze verzekering.
Ik hoop gehoor te krijgen en snel mijn nieuwe telefoon in bezit te krijgen !

Groet,

Borja C.

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts