Puinhoop bij VGZ

26 januari 2017

Ik ben al ruim 5 weken bezig om een polis voor mijn gezin af te sluiten bij VGZ. Onmogelijk. Vragen stellen heeft geen zin want dan verbreekt spontaan de verbinding. Momenteel is het onduidelijk hoe mijn gezin nu verzekerd is. Als ik vraag om alles te stoppen opdat ik bij mijn oude verzekering kan blijven Daniël teruggaan, wordt mij verteld dat dat niet kan aangezien ik mij 28 december jl heb aangemeld??? Terwijl ik brieven ontvang van de individuele gezinsleden dat we te laat zijn en dus niet verzekerd kunnen worden. Meerdere malen beloofd om teruggebeld te worden, helaas tot op heden nog geen enkel telefoontje mogen ontvangen. Wat een ‘zorg’, besteden ze daar aan hun klanten!

Dennis van Bakkum

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts