Rampenplan Centraal Beheer

6 februari 2019

Op 1 januari 2019 heb ik een schade gemeld bij Centraal Beheer, maar tot op heden is het nog steeds niet afgehandeld. Als ik bel word ik van de kast naar het muurtje gestuurd, ik word niet op de hoogte gehouden van wat de stand van zaken is, terugbel verzoeken worden niet beantwoord, en de desbetreffende behandelaar is niet bereikbaar. Deze verzekeraar is een regelrechte ramp, ik heb hier geen enkel goed woord over. Ik ben al jaren klant maar het is belachelijk hoe er bij Centraal Beheer met klanten wordt omgegaan.

D. de Joode

29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
10 april 2025
Illegale en bedrieglijke praktijken over de rug van verzekerde
23 februari 2025
Niets anders dan ellende bij schadeafwikkeling
6 februari 2025
Onbetrouwbaarheid troef, wat er ook gebeurt.
15 januari 2025
Wegwezen daar voordat je een schade hebt, want dan ben je te laat.
3 december 2024
Jarenlang tegengewerkt bij simpele schade, eindelijk gerechtigheid
25 november 2024
Dubieuze praktijken: Nog steeds spookfacturen
Meer posts