Restitutie bij Centraal Beheer luchtbel.

16 juli 2013
Ik schrijf dan nu maar een klacht, want dit lijkt écht nergens op. Centraal Beheer moet mij ruim 500 euro terugbetalen, maar ondanks herhaaldelijke toezeggingen wordt een bedrag van € 507,12 maar steeds niet gerestitueerd. In plaats daarvan krijg ik wél veel aanmaningen over ditzelfde bedrag.Ik heb op 7, 10 en op 24 juni hierover gebeld. Ik heb nu zowel telefonisch als schriftelijk in totaal al viermaal opgegeven naar welk nummer de terugbetaling moet plaatsvinden. CB-medewerkers zeggen: “Dit is onze fout”, “het is hier een rommeltje na overstap nieuw systeem”, “u hoeft niets te doen, wij gaan dit herstellen”.

Nou, ik zie niets van herstel, mijn geld is nog altijd niet binnen. Geen reclame voor een maatschappij die op haar website roept dat ze de meest vertrouwde verzekeraar wil zijn!

A.M. de Ruijter

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts