Restitutie bij Centraal Beheer luchtbel.

jul. 16, 2013
Ik schrijf dan nu maar een klacht, want dit lijkt écht nergens op. Centraal Beheer moet mij ruim 500 euro terugbetalen, maar ondanks herhaaldelijke toezeggingen wordt een bedrag van € 507,12 maar steeds niet gerestitueerd. In plaats daarvan krijg ik wél veel aanmaningen over ditzelfde bedrag.Ik heb op 7, 10 en op 24 juni hierover gebeld. Ik heb nu zowel telefonisch als schriftelijk in totaal al viermaal opgegeven naar welk nummer de terugbetaling moet plaatsvinden. CB-medewerkers zeggen: “Dit is onze fout”, “het is hier een rommeltje na overstap nieuw systeem”, “u hoeft niets te doen, wij gaan dit herstellen”.

Nou, ik zie niets van herstel, mijn geld is nog altijd niet binnen. Geen reclame voor een maatschappij die op haar website roept dat ze de meest vertrouwde verzekeraar wil zijn!

A.M. de Ruijter

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: