SAA klantonvriendelijk
Ik ben als alleenstaande destijds verzekerd en heb zo’n 25 jaar lang premie betaald, zonder beroep op mijn aansprakelijkheidspolis te hoeven doen. Inmiddels heb ik een gezin met twee kinderen van 13 jaar. Maar heb ik de polis niet aangepast naar gezin: was ervan uitgegaan dat dit automatisch meeverzekerd was. Een van mijn kinderen werd onlangs tijdens een sportles geduwd en deed een mistap: gaf breukschade aan een spiegelwand. Heb situatie uitgelegd aan SAA en coulance gevraagd voor mijn fout de polis niet aan te passen. Heb uitgelegd de polis-aanpassing te willen doorvoeren. Klantenservice begreep het, maar krijgt in eigen organisatie geen gehoor. Call center reageert onbehouwen en vijandig. Van sommige gesprekken was geen log bijgehouden en ze verwijzen naar elkaar. De houding is vijandig en vooral weigerachtig. Verzoek om coulance gevraagd nog steeds geen reactie: volkomen onduidelijke gang van zaken en zeer stroperig.
SAA zou begrip moeten hebben om coulance toe te kennen en de schade te vergoeden. Het gaat om circa 750 euro: groot bedrag voor consument, klein bedrag voor verzekeraar. Er is 25 jaar lang nooit aanspraak gemaakt op de polis. Ik overweeg de gehele SAA polis portefeuille te verlaten en ook de verzekeraar VIVAT van het onbehouwen gedrag van de gevolmachtigde SAA Assuradeuren op de hoogte brengen.
M.D.
Het bericht SAA klantonvriendelijk verscheen eerst op Klachten over een verzekering? Meld het verzekeringsklachten.nl.