SNS liegt keihard

15 augustus 2016

Ik ben verzekerd bij SNS, maar deze verzekeraar reageert gewoon nergens op en áls ze reageren gebeurt dat ontzettend traag.

Ik heb een schade voor inbraak bij ze lopen, die op 27 december vorig jaar is ontstaan en gemeld, maar nog steeds is die niet helemaal afgewikkeld. Eerst wordt je tegengewerkt om een contraexpert te nemen, en vervolgens, na ik weet niet hoeveel aanmaningen,  duurt het een eeuwigheid voordat er wordt betaald.

Als je één keer een week te laat bent met premie betalen reageren ze binnen no time, dán zijn ze wél snel!

Als je een mailtje naar ze stuurt staat er in hun reactie dat je bij een bestaande schade voor je auto of je woonhuis of inboedelverzekering pas na 30 (!!) werkdagen een reactie krijgt. Dus als je vandaag (15 augustus) een mailtje stuurt, kun je daar pas een antwoord op verwachten op 26 september!

Je gelooft het niet, maar hun website staat letterlijk: “verzekeren bij SNS is snel geholpen worden bij schade”. Ook schrijven ze: “Wie wil er nu maanden wachten op een schadeafhandeling?”

Je moet toch maar durven om zó keihard te liegen! Ik ben weg daar bij die boevenbende, het is alleen jammer dat ik dit mee heb moeten maken.

R. Boedjarath – Breda

 

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts