Storm in glas water bij Centraal Beheer

sep. 16, 2012

Centraal Beheer gaat nogal onzorgvuldig te werk. Een windhoos in onze gemeente had schade veroorzaakt aan mijn opstal o.a. ruitbreuk. Centraal Beheer deed de schademelding in eerste instantie af met: U heeft géén glasverzekering afgesloten. De rekening van de glaszetter wordt u t.z.t. toegestuurd. Hierop heb ik contact gezocht met “Schadecoach”. Deze diende opnieuw de schadeclaim in. De tweede keer reageerde Centraal Beheer door te stellen dat plaatselijke weerstations geen windsnelheden die vergelijkbaar waren met een storm hadden waargenomen. Schadecoach heeft Centraal Beheer een mail gestuurd waarin een link naar het KNMI was opgenomen. In het betreffende artikel was duidelijk te lezen dat er een windhoos had plaatsgevonden. De schadeclaim werd alsnog toegekend. Schadecoach bedankt! De service en de snelle communicatie waren optimaal. Centraal Beheer: als er bij jullie twijfel is, neem ook eens contact op met de klant!

H.G. te Montfort

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: