Unigarant maakt fout, verzekerde heeft schuld.


Geplaatst in: Klachten | op 24 juni 2014 | nog geen reacties.


 

Op 06-05-14 heb ik mijn auto verkocht en stopte de auto verzekering bij Unigarant. Op 15-5-2014 krijg ik per brief een bevestiging dat de verzekering is stop gezet en ik nog een bedrag van 22,04 euro te goed heb en dit op mijn rekening gestort zal worden. Op 2-6-14 krijg ik ineens een e-mail van TKB incasso dat ik 117,15 euro moet betalen omdat ik een betalingsachterstand zou hebben bij Unigarant. Ik heb toen gelijk gebeld en verteld dat ik de verzekering juist had stop gezet en ik niet begreep waar deze betalingsachterstand vandaan kwam. Op 13-6-14 wordt ik door een medewerker van TKB incasso gebeld dat Unigarant op 21 mei geen 22,04 euro op mijn rekening had gestort maar per ongeluk 90,28 euro en ik nu dus een betalingsachterstand heb en het mijn verantwoordelijkheid is dit te constateren en waardoor ik dus nu 48,91 extra incasso kosten moet gaan betalen.

Dus Unigarant maakt de fout teveel geld terug te storten en ze schakelen na 12 dagen al een incasso bureau in om dit geld terug te halen met extra kosten als gevolg! en als ik hier over begin krijg ik alleen maar te horen dat het mijn verantwoordelijkheid is om dit te constateren!

Belachelijk dat Unigarant zelf fouten maakt maar haar verzekerde daarvoor verantwoordelijk houdt!

 

 


Volgende bericht » »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

verzekeraarklachten.nl - Kompas in verzekeringsland.

0
Verbinden
Een moment geduld a.u.b....
Verstuur een bericht

Sorry! We zijn momenteel niet aanwezig, laat een bericht achter.

Naam
* E-mail
Beschrijving
Start chat

Heeft u een vraag? Bespaar tijd, stel uw vraag direct online!

Vul het formulier hieronder in voordat u de chat begint.

Naam
* E-mail
* Onderwerp
Chat nu hier met ons

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?