Univé lapt polisvoorwaarden aan haar laars

dec. 15, 2012

Ik heb een waterschade gehad die door Univé werd afgewezen omdat het volgens hun polisvoorwaarden geen verzekerde gebeurtenis zou zijn. Mijn belangenbehartiger heeft enkele malen bij Univé geprotesteerd, maar Univé bleef bij haar standpunt. In de polisvoorwaarden staat heel duidelijk dat je een klacht bij de directie van Univé kunt deponeren als je het niet met ze eens bent. Dat wil ik nu dus doen, maar Univé heeft die mogelijkheid gepasseerd door er nu ineens een advocaat op te zetten!

Als je het met het standpunt van de directie niet eens bent kun je vervolgens ook naar het Kifid, zo staat er verder in de polisvoorwaarden. Maar om bij het Kifid terecht te kunnen, ben je verplicht om eerst de (interne) klachtenprocedure bij Univé  te doorlopen, anders nemen ze je klacht niet in behandeling. Doordat de directie van Univé  niet heeft gereageerd op mijn klacht hebben ze me tegelijk ook de mogelijkheid ontnomen om naar het Kifid te gaan. Eerst onterecht afwijzen, daarna niet meer (als directie) reageren en vervolgens óók nog de mogelijkheid van beroep blokkeren.  Univé heeft daarmee haar eigen polisvoorwaarden niet nageleefd Als dát de vruchten zijn die de klanten van Univé plukken, dan heb ik liever nepfruit!

 

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: