Voorop in slechte service

21 januari 2017

Bij autoverzekeringsmaatschappij VOOROP ontvang je een chip die je in de auto moet installeren. Deze ‘chipin’ heb ik nooit mogen ontvangen, in het systeem van de verzekeringsmaatschappij staat dat deze wel verstuurd is. Aan de telefoon werd gedreigd dat ik een boete zou ontvangen van 75 euro als ik de chipin (die ik dus niet heb) niet terug stuur.

Deze toko is bijna niet telefonisch bereikbaar! Wél als je erg geduldig bent en je 10 minuten niet veel vindt. Ze geven zeer slechte service en ze zijn zeer klantonvriendelijk als je ze te pakken krijgt

10 procent korting is tot tweemaal toe telefonisch beloofd, omdat ik geen chipin heb ontvangen en dus geen korting op kon bouwen. Maar ik moet nog steeds de korting ontvangen!

VOOROP beloont de betere automobilist: ze beloven veel maar komen het vervolgens niet na!

Jesse Zwikker

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts