wees goed voorbereid als u een expert op bezoek krijgt

okt. 13, 2011

Geachte Verzekeraarklachten.nl,

Ik ben erg blij met de hulp die uw deskundige mij heeft geboden, want dat is niet voor niets geweest.

Inmiddels hebben wij een uitspraak van verzekering. Wij hebben gewoon een uitkering gekregen. De verzekeringsexpert stelde wel kritische vragen. Heb het eerlijke verhaal verteld en hij heeft enkel aantekeningen gemaakt. Hij vroeg wel expliciet of ik een aantal zaken zeker wist. Hij legde uit dat hij een advies schreef richting verzekeringsmaatschappij, maar niet wat dit advies inhield.
Hij gaf aan dat wij de 20 (wacht)dagen moesten afwachten en dat er daarna een oordeel zou komen. En dat oordeel was dus positief!  U begrijpt dat wij erg blij zijn.
Ik wil u nogmaals hartelijk bedanken voor de info die u mij heeft gegeven! Hierdoor gingen wij goed voorbereid het gesprek met de expert in. Dank u wel.

Met vriendelijke groet,

Mery B.

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: