Aegon-dochter Spaarbeleg misleidde klanten en moet schadevergoeding betalen

jul. 27, 2011

Op de website  Rechtspraak.nl is vandaag de uitspraak te lezen van het hoger beroep dat Aegon had aangetekend inzake de Spaarbeleg actie.

Hoe Aegon zichzelf ‘legaal’ heeft verrijkt door hoge premies te berekenen wordt in de uitspraak als onredelijk beoordeeld.

Het toont weer aan dat verzekeraars eigenlijk maar één doel hebben, namelijk zo veel mogelijk te verdienen aan hun verzekerden.

Aegon meldde volgens de berichten in de krant dat ‘ er beter gecommuniceerd had moeten worden maar dat de communicatie sindsdien sterk is verbeterd’. Je zou het ook anders kunnen zeggen, hoewel dat natuurlijk geen verzekeraarsterminologie is:  Nu men er achter is gekomen dat we in de kleine lettertjes legale diefstal gepleegd hebben doen we nu alsof we ons ietsje vergist hebben…..

02 mei, 2024
Kwalijke praktijken, manipulatie, leugen en bedrog.
27 apr., 2024
Wegwezen als je daar verzekerd bent, ze doen niets voor je!
16 apr., 2024
Geblunder bij schadebehandelaar, casemanager, directielid, fraudecoördinator, expert en onderzoeker
21 mrt., 2024
Onbetrouwbaar en onprofessioneel handelen over rug van de klant
08 mrt., 2024
Maar wél toevallig altijd in het eigen voordeel!
19 feb., 2024
Slechte service en onterecht afwijzen
14 jan., 2024
Meest slechte verzekeraar die er bestaat!
31 dec., 2023
Beloften niet nakomen, steeds nieuwe trucjes om niet te hoeven betalen
07 dec., 2023
Pas als met rechtszaak wordt gedreigd wordt er ineens betaald
13 nov., 2023
Fraude-coördinator speciale zaken liegt en bedriegt
Meer posts
Share by: