Bij adviesvragen altijd stukken meesturen.

11 november 2012

Het komt vaak voor dat consumenten ons hun situatie -soms met een enkele zin- beschrijven en ons verzoeken over hun zaak te oordelen. Zij sturen dan geen correspondentie mee, maar willen desondanks wél een advies over hun kwestie. Zo ongeveer het zelfde als wanneer men een auto ter keuring aanbiedt en waarbij de keurmeester niet onder de motorkap kan kijken! Dat is natuurlijk niet zinvol, en zo is het ons ook niet mogelijk om u te adviseren zonder dat wij van de voorliggende correspondentie kennis hebben kunnen nemen.

Als u van de verzekeringsmaatschappij een afwijzing heeft ontvangen en u wilt ons advies,  stuurt u ons dan altijd de afwijzingsbrief van de verzekeraar, de gecorrespondeerde email,  de polisvoorwaarden en -als u dat nog in bezit heeft- het schade-aanmeldformulier toe, en eventueel een expertiserapport als dat aan de orde is. Alleen dán kunnen we een juist beeld van uw zaak krijgen en kan er worden bezien of de verzekeraar terecht of onterecht heeft gehandeld.

 

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts