Is alles negatief in verzekeringsland?

26 april 2012

Naar aanleiding van de op onze website gepubliceerde klachten hebben enkele zorgverzekeraars contact  met ons opgenomen. Het gaat hierbij dan om de zogenaamde webcare afdelingen, deze speuren het internet af naar websites of fora en zoeken naar berichten waarin hun naam in negatieve zin wordt genoemd.

Deze verzekeraars (Ditzo, VGZ, Univé, Iza, Blue, IZZ, Zekur en Verzekeruzelf)  hebben Verzekeraarklachten.nl verzocht om hen in het vervolg  de gegevens van de ‘klager’ ter beschikking te stellen, zodat zij direct met de klager kunnen communiceren en het probleem uit de wereld kunnen helpen.

Dit lijkt ons een pragmatische benadering, omdat het probleem van de klant wordt opgelost en/of  dat zijn vraag direct wordt beantwoord. Een initiatief wat navolging verdient!

In alle gevallen wordt Verzekeraarklachten.nl dan op de hoogte gesteld van de oplossing van het probleem. Is de aangereikte oplossing niet redelijk, dan zal dit de verzekeraar duidelijk worden gemaakt. Zonodig zal hierop door ons orgaan verdere actie op worden ondernomen.

In elk geval: het is dus niet alleen kommer en kwel in verzekeringsland, uit het bovenstaande blijkt dat verzekeraars zich ook van hun goede kanten laten zien!

 

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts