Warrige registratie schadevrije jaren doolhof voor iedereen

23 maart 2013

Een verzekerde plaatste  in september jl. onderstaande klacht:

Met mijn verzekeraar heb ik de afgelopen jaren diverse malen problemen gehad met de schadevrije jaren, en steeds in mijn nadeel. Omdat ik dat beu was ben ik per 1 maart 2012 van verzekering veranderd.
Vandaag, 6 sept 2012, kreeg ik van de nieuwe verzekeraar een bericht dat de schadevrije jaren waren aangepast. Bij bestudering bleek dat ongeveer 1/4 deel van de schadevrije jaren waren verdwenen.
De nieuwe verzekeraar gebeld en die deelde mee dat e.e.a. conform roy data zou zijn. De behandelende persoon las voor wat er in roy data stond. Daarop met centraal beheer gebeld en om uitleg gevraagd.
Na het doorworstelen van een heel menu en uitleg geven zei de dame aan de telefoon: hee wat is hier gebeurd, een ogenblikje…..
Vervolgens heb ik 10 minuten in de wacht gestaan en kwam er uiteindelijk een meneer aan de lijn die op een vrij botte wijze vragen aan mij begon te stellen. Ik heb toen gezegd dat ik gewoon een antwoord wenste, waarop hij doodleuk zei dat alles best wel goed in roy data zou staan. Dat ik zo lang had moeten wachten boeide hem niet.

Vervolgens de nieuwe verzekeraar gebeld die constateerde dat alles nu goed in roy data stond. Dus tijdens dat lange wachten had Centraal Beheer klaarblijkelijk de melding aangepast.
Ik vind het stuitend en tekenend voor de mentaliteit van de verzekeraar dat op dergelijke manier met een klacht wordt omgegaan. En het was al de zoveelste keer dat er iets niet klopte met de schadevrije jaren. Ik vraag me af hoeveel mensen op die manier door Centraal Beheer benadeeld zijn zonder het te merken……

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts