Ohra discrimineert

24 mei 2024

Ohra houdt vooral rekening met eigenbelang, wegwezen daar!

Ik heb 3 verzekeringen bij Ohra. Avp, auto en inboedel. Nu woon ik sinds 5 maanden in een instelling, tijdelijk. Op 13-12-2024 had ik telefonisch contact met helpdesk omdat mijn inboedelverzekering nog op verkeerd adres stond. De Autoverzekering stond op het juiste adres.


Ik kreeg een medewerker aan de lijn die van niks wist. Wat hij wel wist, is dat ze op mijn nieuwe adres geen mensen verzekeren. Ik vroeg "waarom". Omdat het van het "leger des heils" was.

De medewerker vertelde na meerdere malen overleg met een collega dat al mijn lopende verzekeringen (6 jaar klant zonder problemen) direct gestopt werden.....  Ik zat verdikkeme nog in mijn auto!!!!!   Maar bij het klantvriendelijke Ohra geen discussie mogelijk.


Toen moest ik ook nog verklaren waarom ik hier zat, dat heb ik gedaan in hoop op begrip, maar na het hele verhaal (ook medische details) werd alsnog mijn verzekeringen beëindigd, zo werd gezegd..


Moet je bij een schade weken en zelfs maanden wachten voordat ze gaan uitkeren, nu had ik een paar uur later de bevestiging zwart op wit dat al mijn verzekeringen beëindigd waren.


Zelden zo'n ballentent meegemaakt!!


W.R.M. Leuverink

29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts