Pas op voor A-one experts

2 maart 2021

Wij hebben 15-12-2020 een schade aan het dak van ons huis gemeld bij onze verzekeraar, Woongarant. Vanwege een natte periode hebben wij dit zelf gelijk laten maken. 

Helaas kwamen we er wat later achter dat er nog best veel vervolgschade was.

Op 17-12-2020 kwam iemand van A-one Experts in opdracht van Woongarant de schade opnemen. Deze beste man had in 15 minuutjes kennelijk alles al gezien, hij zou er op terugkomen. Wat ons opviel is dat de communicatie niet via de mail van A-one experts werd gevoerd, maar via een privé mailadres. We zijn er door A-one experts ook niet op gewezen om zelf een expert in te schakelen, wat gewoon ons recht is.

 

Na meerdere mails over en weer hadden we al door dat we er zelf niet met A-one Experts uit zouden komen want telkens werd weer wat anders verzonnen en steeds weer werd om andere info gevraagd. Na speuren op internet ontdekten we dat we recht hadden op een eigen expert. Wij kwamen uit bij Schadecoach en hebben hen gevraagd om ons bij te staan. Schadecoach reageert direct, maar bij A-one experts laten ze de klant gewoon drie weken wachten voordat er een reactie komt.


Woongarant oftewel A-one Experts hebben duidelijk aangegeven we gaan voor herstel en niet vernieuwing? Nou, volgens mij gaan ze nergens voor!!

Als je op internet kijkt zie je al meer klachten over de knullige werkwijze van A-one. Ze zijn totaal niet onafhankelijk en uiterst partijdig, ze werken alleen maar voor verzekeraars.

Kortom, erg teleurstellend allemaal we zitten nota bene al 13 jaar bij deze verzekeraar, maar snelheid: ho maar!


W. Ter Reehorst - Maarssen


29 november 2025
Zijn niet bereikbaar, je wordt zowel in de chat als via whatsapp slecht of niet te woord gestaan.
door Voogd heb je niets aan, is er vooral voor zichzelf 16 november 2025
is er vooral om zichzelf te verrijken
9 november 2025
Oplichten, liegen en bedriegen
20 oktober 2025
nergens wordt op gereageerd.
24 september 2025
Alleen maar slechte reviews, oppassen voor deze boevenclub!
20 augustus 2025
Van kastje naar de muur en met een kluitje in het riet.
29 juli 2025
Geen communicatie
18 juni 2025
SAR niet op haar taak berekend
5 mei 2025
Onrechtmatig handelend Camperverzekerd denkt vooral aan zichzelf
12 april 2025
Dekra spant met de schadebehandelaar samen om contra expert buitenspel te zetten 
Meer posts